To kvinner i 30-årene, liker peiskos med en god bok, håndarbeid og turer i by og park. Du søker filmtips, kontante meninger og kan bli med på stadig nye matlagingsutfordringer. Bill.mrk. "Blir det oss?"

fredag 24. juni 2011

Blogganbefaling - The Film Experience

Det er en stor bloggverden der ute og man kan lett bruke flerfoldige timer på å klikke seg rundt og lese og titte, det har i hvert fall jeg gjort mang en gang. Jeg har blitt underholdt av gøyale poster, oppgitt over alle skrivefeilene der ute, siklet ved synet av lekre matbilder, skremt av hvor mye av livene sine folk bretter ut, misunnelig av å se hvor fine bilder mange tar og jeg har ikke minst flere ganger blitt begeistret når jeg kommer over sider jeg synes holder gjennomgående god kvalitet. Min aller beste oppdagelse så langt er den amerikanske filmbloggen The Film Experience.


Nathaniel Rogers er lidenskapelig opptatt av film og han skriver godt. Her er det ikke bare de nyeste filmene det handler om, hele filmhistorien, med dens mange sjangre og bidragsytende land, er med. Jeg føler jeg lærer mye om film og får inspirasjon til hva jeg kan se av å lese denne bloggen, og jeg anbefaler den derfor helhjertet. Gjestespaltene er også veldig bra, dessuten har de som skriver kommentarer ofte mye bra å komme med og det hersker en god fellesskapsstemning, noe man ikke nødvendigvis finner på andre bloggfora, for å si det forsiktig.

Som en ekstra bonus er Nathaniel skikkelig Norgesvenn, og en av de nyeste bloggpostene hans er en komplett gjennomgang av Amandanominasjonene! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar